neděle 9. srpna 2009

...a bylo odpoledne a byla noc, den první

Hola!

Chystáme se do Holancka už aspoň půl roku. No, znáte mě, "chystáme" je silné slovo...
Myslíme na to... Listujeme průvodci... Měsíc před odjezdem jsem upřesnil termín dovolené na cestu potřebné a ... konečně ... den před odjezdem jsem se dal do hledání kempů!

Je to úmorná činnost a potřebuje celého člověka po celý den, celičký den. Zvlášť, když Holanďané píší hlavně holancky. Ale je tu kamaraad Google (čti [kamara:t cho:chl]) a jeho translate služba. A tak, když jsem vstal v šest třicet ráno a zasedl ke stroji, mám kolem šesté večer potvrzené tři noclehy ze čtyř! Rychle vyzvednout dítě, které právě dobalilo, nakoupit, navečeřet se a spát - zítra (tj. dneska) odjíždíme!

Ráno, zase v šesttřicet, mne to vyžene z postele rovnou ke stroji a jdu hledat keše. No jasně, to se ví, nic zatím nemám, to se zvládne. Ve Washingtonu je kolem půlnoci, u nás časně ráno, servery se flákají a pocket queries se vracejí skoro dřív, než je potvrdím. O půl desáté už můžu začít balit. Dítě spí. ... ale šramot ji vzbudí. Já přenáším věci z ložnice do obýváku, dítě zachraňuje playlisty zlobivého iPodu. Kolem jedné začínám plnit tašky, odmontovávám nosiče na kola, jdeme dolů a plníme kufr auta - je to takový 3D tetris, znáte to. Ještě osprchovat, je půl čtvrté a vyrážíme... do Tesca - včera jsme zapomněli na plynovou bombu...

Ve třičtvrtě je bomba koupena, stejně jako kapesní příručka Holančtiny. Ale máme hlad a tak ještě do orientálného bystra na jachní a kuřokrutý gyros. Auto chce také jíst... Je půl páté a my konečně vyrážíme!

Něco po šesté střídám v Rudné dítě za volantem, před osmou jsme v Rozvadově, krmíme auto jednadvacetilitry benzínu, sebe hamburgery s kolou, šejkem a laté a ve čtvrt na jedenáct jsme na konci etapy, v Etap hotelu ve Würzburgu!

...a jen přijdeme na pokoj, dítě zkouší přítomnost WiFi - a protože tu je, připojuji se i já a napadá mne, že bych moh' o naší Holancké cestě založit blog. Jak si pomyslel, tak udělal! Čekejte, až zase potkáme WiFi, možnou přijdou i další příspěvky.

Žádné komentáře:

Okomentovat